De inventaris in uw accommodatie

Welke inventaris zit er in mijn accommodatie?

  • Over het algemeen vindt u keukengerei voor het maximaal aantal personen dat in uw accommodatie toegestaan is. Hiertoe behoort o.a. serviesgoed, kopjes/glazen, bestek en een pannenset. 
  • In bijna alle accommodaties zijn dekens/dekbedden en kussens aanwezig. U vindt dit ook terug op uw voucher.
  • Vaak is er een wasrek aanwezig voor het drogen van uw was en zwemspullen.
  • Bijna alle accommodaties beschikken over een rookmelder.
  • Barbecues zijn niet  altijd standaard bij uw accommodatie inbegrepen. In dergelijke gevallen is er vaak een mogelijkheid om een barbecue te huren op de camping of bij de aanbieder van uw accommodatie.  Soms is het gebruik van een barbecue niet toegestaan in verband met de brandveiligheid, of is het alleen toegestaan om gebruik te maken van centrale barbecues van de camping. Is het gebruik van een barbecue voor u een belangrijk onderdeel van uw vakantie, kijk of vraag dit dan van te voren goed na.
  • Een waterkoker, koffiezetapparaat, broodrooster etc, horen vaak niet tot de standaard uitrusting. Wat thuis zo vanzelfsprekend is, behoort op de camping vaak niet tot het standaard inventaris. Is een bepaald item voor u belangrijk, vraag het dan bij ons na.

Zijn er inventarislijsten beschikbaar?

  • Wij sturen niet standaard een inventarislijst mee, maar heeft u specifieke vragen over bv een magnetron of koffiezetapparaat, dan kunt u dat via de mail stellen: info@allcamps.nl . Bij aankomst ligt er vaak een inventarislijst in de accommodatie. Loopt u deze na en indien er iets ontbreekt, meldt u dit dan bij de beheerder van de accommodatie.


Wat kan ik zelf nog meenemen?

  • Denkt u hierbij aan zaken als een rol toiletpapier, föhn, poetsdoekjes, afwasmiddel. Bij aankomst is het wellicht handig om koffie, koffiefilterzakjes, thee, suiker en iets te eten/drinken bij de hand te hebben, zeker als u laat aankomt. Theedoeken en keukenhanddoeken zijn ook handig om mee te nemen. In de grote supermarkten kunt u bijna alles kopen wat u in Nederland ook kunt kopen, tot glutenvrije artikelen aan toe.

Wat moet ik verder nog weten?  

  • Een ongeluk zit in een klein hoekje. Als er iets kapot gaat, verzoeken wij u dit aan de beheerder van uw accommodatie te melden. Zo kan het snel vervangen worden. Afhankelijk van de aanbieder kan het zijn dat er een deel van de borgsom wordt ingehouden.